Žene koje vole

 

  • Moj život mora postojati uz tebe i unatoč tebi.

Prva pametna misao koja mi je proletjela ovim košmarom od glave u posljednjih 30-60 dana. Protekla godina bila mi je veliki preokret, novi grad , novi ljudi, novi život. Nove odgovornosti od kojih je jednostavno nemoguće pobjeći jer su dio svakodnevice.. Analizirala sam malo, gledala samu sebe, promatrala druge žene i djevojke u svojoj okolini i došla do jednostavnog, ali pomalo zastrašujućeg, uvida. Primjetila sam kako su sve žene koje ja poznajem izgubljene žene. Razlog? To su žene koje vole. Ma da? Odkad ljubav uzrokuje otuđenje identiteta?

U tome i je poanta. Zaista ne uzrokuje. Mi to uzrokujemo same sebi. Draga moja to nije ljubav, to je iluzija. Dovoljno mlada, a dovoljno stara, da ovo shvatim, vrtila sam ovu misao po glavi određeno vrijeme. Nema smisla pisati što ljubav je, a što nije, jer je za svakoga individualna i u potpunosti drugačija. Međutim, imam popriličnu potrebu pitati tebe, sebe, vas slijedeće : Znači li ti ljubav utapanje ili život. Odrastala sam, a vjerujem da ste i vi, na crtićima, na Pepeljugi, na Trnoružici i ostalim krasoticama. Ostala sam zaprepaštena kada sam u jednom trenutku izjavila da se želim utopiti u nekome. Isplivalo je na površinu bez moje prevelike namjere da izađe van. Činjenica da sam podsvjesno pristajala utapati se. Neću. Ne želim, a pobogu i ne moram. U tom trenutku počela sam svjesno graditi svoje mišljenje o ljubavi i suživotu i svemu što dolazi u tom paketu. Stvorila sam si dva tipa i veliku prazninu u mišljenju. Jedan tip je onaj u kojem se utapam, ispunjava me koliko me i zakida. Drugi tip je balans. Odlučila sam da moj život mora postojati uz tebe i unatoč tebi.

  • Nitko ne želi živjeti u iluziji

Ja prva dižem ruke visoko u zrak za slobodu. Mišljenja, govora. Slobodu u ljubavi. Slobodu u svemu. Iluzije nisu sloboda, a zavaravati se da jesu jedno je od najvećih opterećenja koje možemo natovariti sebi, a i drugima. Bajka je iluzija. Mislim da smo svi dovoljno pametni da to shvatimo, ali ipak želimo, makar podsvjesno, živjeti bajku. U čemu je fora? Nema je. Samo su nam ih toliko dobro prodali i predstavili da smo na kraju sve u njih povjerovale. Iluzija je kada misliš da ćeš biti sretan kada si ostvaren samo u jednom području života. Ne kažem da moramo sva svjetla gurati na one djelove koji su ostali zakržljali, pritom zanemarujući one koji cvjetaju, ali prihvaćam se zadovoljiti time da ako imam ljubav, da ne moram imati ostalo. Jer  tog ostalog nekada ima mnogo. Pogotovo kada imaš velike ambicije. Nema veze ako putem spoznam da to nije ono što sam zapravo htjela, ali barem sam se sama uvjerila u to. Odricati se ostatka života radi neke iluzije za mene je zastrašujuće. Ipak, svi tome čeznemo… Čemu?

  • Rijetko tko voli bezuvjetno

Bullshit o bezuvjetnoj ljubavi pere nas sa svih strana. Barem o onoj partnerskoj. Bezuvjetno voljeti znači voljeti BEZ ikakvih uvjeta. I kad te tuče, i kad te vrijeđa, i kad spava sa drugom. Zaključak : Ja ne volim bezuvjetno. Barem ne još, jer nemam djece, a to mi se čini kao jedina mogućnost moje bezuvjetne ljubavi, ikad.

Žene koje vole, a ne vole sebe, najopasnija su vrsta.

‘Jednom kad bude moguće da žena voli iz snage a ne iz slabosti, ne da bi pobjegla od sebe, već da bi se pronašla, tog dana ljubav će joj postati, kao i muškarcu, izvor života, a ne smrtna opasnost. U međuvremenu, ljubav u svojoj najdirljivijoj formi predstavlja prokletstvo koje ostavlja ženu zatočenu u ženskom svemiru, osakaćenu, nedovoljnu za brigu o samoj sebi.’ – Simone de Beauvoir

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

