F.R.I.E.N.D.S.

Dugo vremena sam pisala o ljubavi, o njemu. O svakakvim pričama, pomalo i čudnim. Sada je došlo vrijeme da pišem o njima. O njima što se uvijek nalaze ovdje pa čak i kada su daleko. O njima što su tu kada on nije. O njima što su ti dani da imaš obitelj koju si izabrao sam.

Prijateljstvo je toliko puta pretočeno u riječi. Ima toliko različitih načina i toliko šarenih opisa, ali ja ga ipak u riječima još nisam uspjela prepoznati. Prepoznala sam ga u djelima, u osjećaju i u toplini koju pruža. Prijateljstvo prepoznaš kada naučiš biti sam. Učila sam se biti sama u prosincu, pa u veljači i evo me sada s ljetom u punom mahu, naučena kako biti sama. Shvatila sam koliko male stvari znače, shvatila sam kako su prijatelji zaista poslani od onoga nekoga, iznad nas. Da budu tu, i da mi budemo tu. Zahvalnost. Zahvalnost do neba što postoje. Jer zamislite svijet bez ikoga svog?

A prijatelji jesu naši. Više su naši no što će itko ikada biti. Naši su u šali, u tuzi i u pričama. I lijepim i ružnim. Naši su, a mi smo njihovi.

Znate li vi svoju definiciju prijatelja? I mogu li se prijatelji uopće definirati?

Ja sam ih uspjela definirati. Svakog pojedinačno. Jer ipak, imaju istu ulogu, ali nisu identični. Svaki ima svoju definiciju. Svaki ima svoju sliku. Svaki je jedinstven.  Ne biram inače između najdražih, ali oni pravi svi imaju zajedničku crtu. Tjeraju te da budeš najbolje od sebe. Da budeš istinski ti. Da postojite skupa, u svojevrsnoj koheziji, a opet zasebni.

I definitivno vjerujem kako prave prijatelje nećemo naći dok mi nismo pravi. Dok još nismo pronašli sebe. Neki su naravno ovdje od kad znamo za sebe, i znamo u dubini duše, da će ovdje i ostati. Drugi pak dolaze kada je vrijeme. Kada smo spremni čuti poruku koju nam nose. I oni nude svoj ostanak, i to onaj zauvijek. Na nama je hoćemo li im dozvoliti da ostanu, hoćemo li se razvijati uz njih ili ćemo odlučiti još jednu dionicu provesti sami. Da naučimo sami. Ja sam od onih koji sami uče. Kada naučim tada sam prava i spremna. Znam da nikada neću sve naučiti, jer bilo bi to premonotono, sve naučiti sve znati. Ali sretna sam i zahvalna da sam naučila dovoljno, dovoljno da shvatim one prave ljude što mi žele reći. A svaki pravi prijatelj želi ti reći samo jedno; volim te.

Volim vas, koliko god vas ima, čak i ako vas nema mnogo.

 

Oglasi

2 thoughts on “F.R.I.E.N.D.S.

Komentiraj

