U redu je živjeti život koji drugi ne razumiju

Došla sam ti danas, s ovim postom, došla sam baš tebi. Da ti kažem da je u redu. Ama baš sve je u redu. Došla sam jer znam koliko znači kada ti netko istinski kaže sve je uredu. Meni je toliko puta baš to trebalo. Jer ponekad i ja zaboravim, i svi mi zaboravimo, kako je u redu osjećati to što osjećaš baš u tom trenutku, kako je u redu htjeti baš to što želiš. I da je u redu ponekad drugačije gledati na svijet. A najviše je u redu znati to svoje neko znanje.

Nekidan sam pogledom molila prijatelja da mi kaže da je u redu. Ne zato što živim od tuđeg mišljenja ili me to previše brine nego zato što sam znala da mi to treba, pa sam to i tražila. Znala sam da će mi to “pomoći”. Rekao mi je da je uredu da volim bespovratno, da radim svoje nepromišljene stvari… Najviše od svega samnom je rezoniralo kada mi je reako da je ponekad u redu da boli. Ako imaš upitnik iznad glave zbog ovoga da je u redu da boli, čekaj da kažem do kraja… U redu je da boli, sve dok sam sebe ne zatočiš dovijeka u tu svoju bol. A najvjerojatnije ćeš to i napraviti ako ne priznaš da boli i ne pregrizeš to sve i kažeš ko ga j*** idemo dalje… Tako je sa svime, ne samo sa boli…

U redu je raditi sve što drugi nikadne bi. Možda jer to nešto (“važno i veliko”) nije dano njima da učine nego baš tebi. Želim da voliš, da budeš ti, da ponekad i zabiješ sam sebi glavu u zid, ako je to uistinu život koji ti želiš živjeti. Želim ti da živiš ono što ti želiš, jer ti to razumiješ. Pa čak i ako SAMO TI to razumiješ.

Došla sam ti reći; U REDU JE živjeti život koji drugi ne razumiju. Jer ni ne moraju razumjeti. Ti ćeš i dalje živjeti svoj život, razumjeli oni li ne…

Untitled-1

Oglasi

One thought on “U redu je živjeti život koji drugi ne razumiju

  1. U redu je! to je jedna jako jako moćna izjava, a zvuči tako bezazleno 🙂 U moru svih tih očekivanja oko nas, u moru svih tih “trebalo bi”, “moram”, zatim potrebe da nešto mijenjamo na sebi, osjećaja da nešto ne valja itd., izjava – U redu je – ti dođe upravo kao kakav eliksir 🙂 Samo da te netko pogleda, zagrli i kaže ti da je – to što radiš, to kako se osjećaš, to što nosiš u sebi i kroz što prolaziš – da je to u redu! Hvala ti ❤

    Sviđa mi se

Komentiraj

