Sanjaj snove – živi život.

“Your dreams are supposed to be bigger than you!”

Ono kada sam se bojala sanjati. Oni trenuci kada sam samu sebe uvjeravala da nema te stvari koju toliko želim da bih o njoj sanjala. Zamislite to. Zamislite to dno, ne imati nšta čak ni za sanjanje. Zahvalna sam na ljudima čiji se put isprepleo s mojim, a koji su mi dokazali da je sanjanje uvijek vrijedno i uvijek samo dobro.

Sada sanjam više nego ikad. I sada zvijezde ne mogu sjati bez snova. sanjam. Sanjam dok pišem. Sanjam dok učim. Sanjam dok živim. Jer život i je san. I san je život. Sretna sam, iznimno, kada shvatim da sam napokon shvatila poantu, poanta je u sanjanju. Sanjanju na velik. Jer svi mi želimo velike stvari. Makar bili zadovoljni i sa malima, želimo veliko. Tko god ti kaže da ne želi veće od onoga što sad ima, laže te. Jer se boji.I ja sam lagala… Lagala da ne želim bolji uspjeh, da ne želim partnera, da ne želim. Jer sam se bojala uopće poželjeti. Jer sam mislila da mi je nedostižno.

Sada sanjam najveće snove. Sada imam najveće želje. Ne bojim se, jer znam da ja to imam u sebi. Sanjam jer kad sanjam tada i živim. Sanjam posao iz snova, sanjam najsavršenijeg muškarca kojeg sam ikad upoznala, i to sanjam da ga imam. Treba sanjati. Treba htjeti, željeti. Jer ako ne želimo veliko i ne sanjamo još veće, tada ne živimo ovaj život kako bi trebalo da ga se živi. Punim plućima. 

Oglasi

Komentiraj

