LJUBAV je stvorena baš za NAS

 ” That’s how you know you love someone, I guess, when you can’t experience anything without wishing the other person were there to see it, too.” – Kaui Hart Hemmings

I poželim toliko puta. Zamislim da je ovdje, da stoji kraj mene. Da osjeća skupa samnom. I kako kažu mora da je ljubav, al ja te ljubavi naprosto ne vidim. Možda zato i je ljubav jer ne vidim nego osjećam. I ispunim se time. Do kraja dana, do kraja života, sa osjećajem. Prolaze me trnci, vidim neke slike. Pa valjda onda znam. Valjda je to ljubav. Al’ mi smo ljudi takvi, bojimo se nazvati stvari pravim imenom. Bojimo se, a ni sami ne znamo čega. I tako te nekad obuzme strah, obuzme i mene, pa čovjek sam. Strah od stavljanja natpisa na svoj osjećaj. Jer to kad učiniš kao da si ga bacio svijetu da odlučuje. A nitko zapravo ne želi da mu svijet kroji sreću. Dovoljan nam je samo naš osjećaj. I onaj kome se bezuvjetno dajemo Pa čak i ako čovjek ne zna ništa što je bezuvjetno. I tada ga osjećamo.

I u svakom trenu, u svakoj prokletoj sekundi, želim da stoji pokraj mene. Da vidi što ja vidim, da skupa vidimo svijet. I onaj vatromet što ga pucaju nekome u čast da vidimo kao vatromet posvećen nama. I onu pjesmu što su napisali za nekoga, da se pretvaramo da je napisana za nas. Želim da shvatimo da je naš život, naši životi, da su stvoreni SAMO ZA NAS. Želim da shvatimo da je ljubav stvorena za nas.

Svašta ja želim. Toliko da se ponekad poželim umoriti od želja. Ali, dignem glavu, moram ju dići.

Jer ako je pravo, bit će. Kažu, ako ne prođe, ljubav je.

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

