I have a choice. Do you?

Izbor. Svi imamo izbor. Ja imam izbor. Sigurna sam da ga imaš i ti. Hoću li biti sretna? Hoću li biti solo? Hoću li danas nositi hlače ili haljinu? Mislim da svaki dan imamo izbor. Možda nije moj izbor hoću li se probuditi ujutro ili ne, ali ako se već probudim moj je izbor hoću li pogledati u nebo i udahnuti predivan dan, predivno jutro ili ću kukati kako je rano. Možete li mi sada reći jeste li sretni? Jer zaista, ako niste, i to ste vi sami izabrali. Ja sam jutros izabrala zahvaliti se na krasnom, svježem jutru. Odabrala sam poželjeti sunce. Znate što? I tu sam dozu sunca koju sam odabrala poželjeti dobila. Tako da, nemojte mi spominjati da nešto ne valja, da nečega nema, da vi nešto čekate. Jer i taj vaš pogled je izbor. I to vaše čekanje je izbor. Kažete da nemate izbora? MA I TO JE IZBOR. Zaista, izbor je naš, kao i odluka. I donosimo ih svaki dan. Zato ZBILJA ne želim čuti da se nešto ne poklapa sa vašim željama, jer i TO ste sami izabrali. Prihvaćam da ne znamo uvijek što je najbolje za nas, i da se desi da donesemo krivu odluku. Ali, JEDNO VELIKO ALI, to što smo donijeli krivu odluku nije naš stvaran “problem”. Problem je (da problema nema…)što konstantno IZABIREMO ostajati u zoni krivih odluka.  Shvatiš da je krivo? MIJENJAJ. Budi svjestan da si izabrao, i da ti se to što si izabrao možda nije svidjelo. ALI SI TO ONDA PROMIJENIO.

Isto je i s ljudima. Nisu nam možda pravi, ali su naš izbor. Isto je i sa situacijama. Jedna loša, dvije loše. Prva može biti da je “slučajna”, ali druga je već NAŠ izbor. Zato razmislite. Ne bi li bilo ljepše ujutro stati pred ogledalo, pogledati u nebo ili udahnuti svjrž zrak i SVJESNO ODABRATI kakav ćete dan imati?

Život se sastoji od izbora, ali i od dana. Izaberite svaki dan živjeti lijep život.

Untitled-1

Oglasi

One thought on “I have a choice. Do you?

Komentiraj

