Melodija života

Vidiš li onaj vlak? I on kao da vozi sa strašću. Pa zašto, pobogu, ti ne možeš živjeti sa barem trunkom te strasti u sebi?

Svaki, ali baš svaki trenutak u životu može se proživjeti strastveno. U svaku baš svaku učinjenu stvar možemo dati cijelog sebe. Najdraži mi je onaj trenutak kada nesvjesno nastupam strastveno.

Stvari koje volimo, od ljudi, hobija, naših najdražih mjesta ili pak nekih naših maštanja, pokretači su naše životne energije. Znate zašto? Jer u nama stvaraju dobar osjećaj.

A ako je osjećaj dobar, ništa drugo ne može biti loše.

Znam, jednom, ma zapravo mnogo puta, dok sam plesala, učinilo bi mi se kao da mi noge više ne dotiču pod. Kao da podamnom nema tla. Osjećala sam se kao da lebdim, strastvena u svom pokretu, a opet prisutna u potpunosti. Svaki miris osjetim, svaki dodir na koži, svaku laganu promjenu melodije. Osjetim. Prisutna sam. Strast koja donosi tako nevjerojatan osjećaj. Osjećaj stopostotnosti.

Zašto se strast preselila samo u krevete? I više nitko ne priča o pravoj strasti?

Svaki put kada se vatreno borim da dočaram strast vidim blijeda lica kako me gledaju. Neka. Oni možda još ne znaju ovo što ja znam. Strast života, puno više znači nego strast kreveta. Sam način govora ljudi može veoma precizno pokazati je li osoba strastvena ili nije. I sada dok ovo pišem, ponovo mi se vrti u krug. Svaki miris osjetim, svaki dodir na koži, svaku laganu promjenu melodije. Melodije života. Jer strast je melodija. Strast je vatra. Ma, strast je život.

” Kad kažem strast, ne mislim samo na seksualnu strast. Mislim na osjećaj kada nam je veoma stalo do nečega. Volim tu energiju. Djeluje kao sjajan način da se ide kroz život – biti potpuno posvećen stvarima, bilo da je u pitanju posao, igra sa prsom ili žena.” – Jeremy Irons

Zar vi ljudi ne volite biti strastveni?

Ja obožavam. Obožavam te trnce dok mislim o nečemu što volim, što me ispunjava. O nečemu zbog čega sam svjesna sama sebe. Svjesna ljudi oko sebe. Svjesna.
Volim život, stoga volim strast.
I kao da ponekad  ne razumijemo da bi nam malo te životne radosti, te strasti u svakoj radnji u danu izazvalo ogromnu sreću. Krenite sa stvarima koje volite, doći ćete do toga da više ne postoje stvari koje volite i ne volite. VI ćete biti strastveni, i svaka vaša radnja će stoga biti takva. Neće više biti bitno što ili tko je druga strana!

Strast. Ljudi. Strast. Ne može lakše od ovoga…

“Napokon. Topli krevet. Komad tišine. Strast je sveta. Ljudi su strast ostavili samo za krevete.” – Ingrid Divković

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

