Pismo njoj.

Pričam baš maloprije s frendom, vidjet ćete u nastavku kako mi je poslužio kao dobar primjer. S jednim pristojnim dečkom za kojega djevojke često misle svašta. Njegov vokabular znatno se razlikuje od vokabulara ostatka muške ekipe koja me (nas) okružuje. Ja kad sam ga prvi put upoznala kao da sam doživjela deja vu Zagorkinih junaka ( Keglević & co ). E sad, moja poanta je bila kako njega djevojke drugačije doživljavaju i još viđe krivo shvaćaju. Znate zašto? Jer je neuobičajeno pristojan i vrlo često ljubazan. Moja poanta je da u njemu zaista nema problema. ŽENE su te koje njegovu ljubaznost  i pristojnost tumače kao flert.

Zaista? Jel uopće moguće da (mi) žene ne shvaćamo? Nismo naučene… bla bla izgovori. Ja nisam previše naučena također, ali sam se sama naučila. Znate kako?  Tako što sam naučila poštovati samu sebe. I tražiti da se drugi, nebitno na spol, isto tako ophode prema meni. No, netko tko ne poštuje sebe, neće poštovati ni druge. Stoga, ako se želite riješiti takvih, najjednostavniji način bio bi naučiti poštovati samu sebe.

Isto tako, ili možda iz toga što sam naučila, proizašlo je da mi je dovoljno samo jednom, samo jedan kontrast, da shvatim što želim, a što ne. Ponovno se vraćam, na misao iz prošlog teksta. Jer ona je jako bitna – spoznati ono što NE ŽELIM.

Zbog ove moje spoznaje htjela bih poručiti svakoj djevojci što ovo čita; Cijenit će te koliko sama sebe cijeniš. Vrijednosti koje uzdižeš, uzdizat će i on, oni, one. Jer privlačimo točno ono što jesmo i što već zapravo u sebi imamo.

Nakon “Pisma njemu” ovo je “Pismo njoj”. Tako da svaka djevojka ima šansu shvatiti.

TI biraš da te (ne) CIJENE.  TI biraš da te (ne) POŠTUJU.  TI biraš da te (ne) VOLE.

Što ćeš izabrati?

 

Onaj koji mi je poslužio kao savršen primjer, ako pročita, a nadam se da hoće, shvatit će da smo zapravo završili raspravu. Hvala ti. 😉 

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

