I, što ti misliš da možeš?

 

Što ti misliš da možeš? Do koje granice vjeruješ u sebe?

Sada sam napokon  svjesna da se moje misli ostvaruju brzinom sunčeve svjetlosti. Da ne trebam brujati o nečemu sto godina da bi to i dobila. Da mogu dobiti sve što uistinu želim. Ali, u svemu postoji neka caka. Ovoga puta to je bilo učenje o vjeri i o vlastitoj svijesti. Biti svjesna da moja misao utječe na svaku moju buduću situaciju u životu – NEPROCJENJIVO. Naučiti kontrolirati vlastite misli i birati ih svaki dan kao što biram odjeću – IZAZOV. Ispalo je tako da ja volim izazove. Ispalo je tako da sam odlučila vjerovati u sebe. Jer to je jedino što nam preostaje, zar ne?

Ako vjerujemo da zaista možemo sve, tada je to istina. Naša istina, jer mi u to vjerujemo. Ako tu vjeru pretočimo u ispravne postupke, one po našoj volji, tada naša vjera postaje naša realnost. Drugim riječima, ŽIVIMO VLASTITE SNOVE. Pa tko bi se tome protivio i protiv toga se borio? Lud čovjek. I ja sam nekada bila luda. Samo zato jer sam u glavi imala misli koje mi ne služe. Kako pobogu možete čekivati da se od negativne misli rodi pozitivan ishod? To sam nekada pitala i samu sebe. Na moje pitanje došao je i skori odgovor :

” Ako posadiš jabuku, misliš li da ćeš dobiti krušku? Ne, nikada. Jabuka nije kruška, ni kruška nije jabuka. Pozitivno nije negativno, i negativno nije pozitivno. I nikada neće biti.”

Pa zaključujem, ludi su oni koji siju loše, a očekuju da će žeti dobro. Na kraju svega, ono što dobiješ ekvivalentno je onome što si dao. Što si pomislio, to si i dobio. Zato treba pažljivo birati misli. Zaista možemo mnogo mnogo više. Nekada ni sami toga nismo svjesni. Kada to, pak, osvijestimo, očistili smo si put za “život u snovima”.

I nemoj misliti da će biti uvijek sve ružičasto, jer neće. No, upravo to što nije ružičasto služi nam da bi shvatili što želimo, odnosno, još važnije, što NE želimo.

I, što ti misliš da možeš? Jer tvoja misao je tvoja vjera…

” Možemo mi mnogo više. Ni sami neznamo koliko. – A.T.

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

