Znate koji je Eliksir, Eliksir Sreće?

Ovo ime potezalo se na mojih prijašnjih nekoliko blogova, od kojih niti jedan nije uspio zaživiti u mojoj glavi toliko koliko je ovaj.

Eliksir –  1. sredstvo koje je, po vjerovanju alkemičarâ, moglo kovine pretvoriti u zlato

  1. magični lijek za produženje života.

No, što je zapravo Eliksir sreće?

Jednom davno kada sam pomno smišljala ime, svoj internetski identitet (kao što to rade i svi ostali „blogeri“) pao mi je napamet eliksir. Mislim da sam tada bila u Harry Potter fazi. No, ostao je Eliksir. Možda zato što se iz HP faze jednostavno ne izlazi, ikada. A možda zato jer sam izabrala pravo ime.

Koji je Eliksir sreće u ovdašnjem životu?

Zamislite si jednu stvar na svijetu, ali SAMO JEDNU. Bez koje ne biste mogli funkcionirati. Tu stvar ćemo nazvati Eliksirom sreće. Napitkom koji nas dovodi do sreće, sve pretvara u sreću. Nemojte ovo doslovno shvatiti, pokušavam banalizirati kako bih vam približila svoju teoriju…

Danas sam pila kavu na uobičajenom mjestu sa kolegicom. Trebalo mi je začuđujuće mnogo vremena, iako sam prva shvatila, da zaključim da je nestalo struje. Stolovi su se ispraznili, sunce je prodiralo u polumračan kafić i muzika više nije svirala. Znate zašto sam spoznala nestanak struje? Jer sam osjetila mir. Mir i tišinu. I odjednom vanjski mir proizvede onaj unutarnji. Poželiš zapravo biti na mjestu gdje jesi. MIR proizvede SREĆU. Stoga je Moj Eliksir Sreće zapravo MIR. Zato sam odlučila svoj blog pretvoriti u uporište mira i pronalaženja odgovora za neke, odlučila sam ga učiniti Eliksirom Sreće.

Mir kao Eliksir

  Ne bi li bilo lijepo ponekad nositi okolo sa sobom u bočici jednu dozu mira?  Zapravo to možemo i učiniti, ako sebe pretvorimo u bočicu i jednostavno odlučimo po svijetu uvijek šetati sa dozom mira u sebi. Svaki mir je dobar mir, pa čak i onaj koji izaziva sretni nemir. Zapamtite, sretniji smo kada smo u miru, nego kada smo u pravu. Barem bi tako trebalo biti… 

Koji je tvoj eliksir sreće?

Untitled-1

Oglasi

3 thoughts on “Znate koji je Eliksir, Eliksir Sreće?

  1. Moj eliksir sreće je da osjećam svoje postojanje. U tome mi je pomoglo jedno biće, da osvijestim taj eliksir, u biti bać neki dan sam i sama napisal post na sličnu temu, skoro pa identičnu i baš mi je drago bilo vidjeti ovaj tvoj tekst koji me je još više potaknuo da osjetim taj osjećaj. A što se tiče tvog eliksira MIR, moram priznati da je to nešto najljepše što je moja duša mogla čuti od nekoga. Ako ti ti išta znači – dotakla si me svojim eliksirom, hvala ti ❤

    Sviđa mi se

Komentiraj

