Sve što se mora, J***NO je teško…

Činiti nešto zato što se mora. U mom životu nikad nisu postojale takve stvari, koje ja moram. Nisu postojale jer sam odbijala morati nešto. Kroz srednju školu učenje i dolasci su bili ono što sam odbijala, jer sam morala. Kroz svoju prijašnju okolinu ukalupljenost je bila ono što se mora i što sam odbijala.

Tko god kaže da se svi tvoji problemi nalaze u tebi, smatram da smo mi zrcalo problema koji se odvijaju oko nas. Mi ih samo manifestiramo na vlastiti način. I tako sam ja Crikvenicu zamijenila za Zagreb, i onu staru sebe za bolju sebe. Činiti nešto što se mora. Zašto bi se uopće nešto moralo? Tko je zapravo odlučio da se baš TO mora? Mora se ili u školu, crkvu, džamiju. Mora  se ručati tad i tad, mora se… J*** ti to mora se. Ne mora se. Mora se umrijeti. Čak se ni živjeti ne mora. Moranje je sindrom.

Zadnji puta kada mi je netko rekao da nešto moram pretvorila sam se u ratobornog boxera koji želi izgristi nečiju glavu. Ne volim što ljudi moraju, i misle da moraju, jer ne moraju. Volim slobodu više od ičega. A to želim i tebi. Nemoj morati biti najsavršeniji/ja, nemoj morati popuniti tatine cipele, nemoj morati biti nešto što nisi. Nemoj. Netko te voli baš takvog kakav jesi, onog koji ne mora. Jer što se mora, J***NO je teško.

I daj koji put, kaži ne na ono što se mora. Izuj cipele, skini čarape, skači bos po snijegu. Al učini to jer se ne mora. Učini to jer se tebi tako prohtijelo. Učini to za sebe. Jer sve što se mora, zapravo baš i nije fora.

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

