Stvari koje nismo rekli

Ponekad se pronađemo kako gledamo u osobe, sa željom da im istresemo cijelo naše moždano prostranstvo. I onda u sekundi nešto u nama ne dozvoli da to učinimo. Krene se boriti svim snagama da ne izustimo nešto što bi eventualno moglo povrijediti naš ego u slučaju neželjenog ishoda.

Ego, čovjek koji mi je u životu usrao više situacija nego najgori neprijatelj. Ja sam jedna od onih koja šuti, čekam drugu stranu da kaže prva. I tek onda kad čujem što imaju za reći, u slučaju da mi se svidi, ja krenem govoriti ono što sam htjela. Desi mi se često da mislim da nemam što reći, kada bi zapravo ispljunula cijelu rijeku osjećaja i ostalih Egu nepotrebnih stvari kroz usta. Cijelu dugu, veliku šarenu dugu, misli. E pa gdje sam ih onda potrpala? Koje je to mjesto tako duboko u meni da neće da izađu van?

Stvari koje nismo rekli, stvari koje nisam rekla, točnije, učinile su mi uspute poteškoće na ovom velikom putovanju zvanom život. A zbilja ih nisam rekla. Jer da sam ih rekla sada nebih bila ovdje gdje jesam. Na čudu.

Potrebno je reći stvari koje strujaju našim cijelim tijelom, jer očito da su one bitne. Ali kako pobjediti strah odn. Ego koji ne dozvoljava da izustim nešto što bi njemu moglo naštetiti? I onda shvatim da sam tek na početku. Od mojih silnih čitanja ni s kada dođe gusta situacija. Grlo se zatvori, oči skrenu pogled uvis, kao i uvijek, i ništa ne izlazi van. Ponovno ostajem sa svojim mislima, sama, jer ih nisam htjela podjeliti svijetu. A bilo bi mi lakše, tisuću puta.

Stekla sam spoznaju, stvari treba podjeliti. Sada još treba nekako doći do tog samog čina djeljenja. Jer najgore su stvari koje nismo rekli.

I sad znam da je mudrije učiniti korak izvan sebe nego proći milione kilometara u svojim grudima.  -Miroslav Antić

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

