Koraci

Koraci. Tiho, potajice, na prstima ulazi u moju sobu. Ležim. Nepomično tijelo na krevetu izaziva nelagodu. Pomno pratim udisaje i njegov korak, sitan i polagan. Zove me, čujem svoje ime, ali se ne odazivam. Odjednom osjetim kako vrištim, no nekakvog zvuka nigdje. Panično pokušavam pokrenuti samu sebe, reći barem jednu riječ, da me čuje i da zna da sam ovdje. Strop kao da se spušta sve više i više, ponestaje mi zraka. Čovjek leži kraj mene, ali me ne vidi. U meni ključa krv. Nestvarna vrućina obljeva moje tijelo i svjesna sam svega.

Prerano odrastao dječak, sjedi pored mene. Traži me, a niz lice mu bježi jedna suza. Kap vode i zrno soli koji nose priču, nikada ispričanu, duboko udahnutu u njegovu dušu. Kada bi me barem mogao čuti, dopustiti mi da mu priđem i istjeram iz njega sve ono što je godinama gurao unutra. Na tu moju misao, to lice se briše. Ustaje i odlazi. Ponovno vičem, urlam u sebi, jednostavno želeći da me čuje. Tišina. Nestaje sa tračkom zraka što ulazi kroz otvoren prozor. Zatim polako, čujem vjetar kao da mi šapuće, priča priču. „On nikada nije okusio sreću. Tražio ju je u krivim stvarima, mila. Jednom davno izgubio je pola sebe i odtada luta ovim napola sivim svijetom, neznajući što želi. Nije tvoja krivica, što želiš popraviti stvari. No, ljudi se ne popravljaju, oni samo shvaćaju. Neki prije, a neki kasnije. Nažalost, ima onih koji ne shvate nikada. Vrijediš mila, ne zaboravi to. „

Vraćam se u normalno stanje i kao da imam nove oči. Otvaram ih. Ne vidim njega, ali vidim sebe.

„Treći put kad se zaljubiš, izbriši obe ranije. Nek treća bude prva. Nek peta bude prva. Nek stota bude prva, ako se pošteno diše. Kad ljubav brojiš do jedan, onda je ima najviše.“

Untitled-1

Oglasi

Komentiraj

